wtorek, 30 listopada 2010

Świętego

Drogi Święty Mikołaju,

Wiem, że tylko grzeczne dzieci dostają od Ciebie prezenty na gwiazdkę. Ja może i trochę dokuczałam, poprułam bratu parę koszulek, ale starałam się być dobra. Chcę pod choinkę dostać Koparko - Spycharkę Białoruś, pług do odśnieżania i piaskarkę. Bardzo proszę przynieś mi to, wiele godzin spędziłam na przekonywaniu rodziców na wykup garażu.

Proszę Cię, Święty Mikołaju nie zawiedź mnie i spełnij moje największe pragnienia.


Twoje dziecko.

10 komentarzy:

  1. Chyba ostatnio przesadziłaś z LSD.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to masz hardkora, for real. Szacun, Ziomek!

    OdpowiedzUsuń
  3. W innym przypadku skończyłabyś w kanale, a z proszkiem do prania to co najwyżej w odpływie.

    http://spluczto.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale radocha, chyba kupię Domestosa zamiast kleju.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostalas odpowiedz od Mikolaja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie. Ma przecież czas do 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wkurza mnie juz ten Mikolaj. Nudny konserwatysta.
    Viva la revolucion!

    OdpowiedzUsuń